יום רביעי, 9 בספטמבר 2009

תירוצים לעצמי

עדכון קצר, כי אני מרגיש שאני לא מסוגל להמשיך לכתוב כאן בלי להתייחס למה שקרה מאז פרסמתי את הדבר הזה.

פניתי למספר ארגונים גאים. בחלקם קיבלתי התייחסות ומחלקם לא שמעתי עד היום. נכון להיום אין שום ארגון שפועל באיזור טבריה, מה שאומר שאם אני מתחיל משהו אז זה באופן די עצמאי, שידרוש ממני למעשה המון זמן פנוי שפשוט לא קיים ומשאבים שמצחיקים את מי שמשלם לי משכורת.

הלכתי גם למיונים של איגי – ארגון הנוער הגאה. ההרגשה הייתה שמחפשים אנשים לסיירת עילית או משהו ואני באמת לא מזלזל בעצמי אבל קצת קשה לי עם הקונספט של מיונים סטייל סלקום לארגון התנדבותי. מעבר לכך קיבלתי רושם שגם שם דורשים קצת יותר מדי מזמני הפנוי שלא ממש קיים. אז ויתרתי באמצע המיונים ושחררתי אותם מעול נוכחותי.

אני סטודנט ועובד במשרה מלאה. אני חושב שמותר לי להכיר במגבלות הזמן והתקציב שלי. התנדבות זה לא בשבילי, את יכולות התמיכה והעידוד שלי אני יכול לתרום לחברי ומכרי שלא מפסיקים לצאת מהארון בזמן האחרון. כן ירבו! אוהב את כולכם!

שולחן נקי? אפשר להמשיך? יופי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה