יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

בין המיצרים

בין כל מה שקורה במדינה הזאת ובין כל מה שלא ממש קורה אצלי בינתיים, עומדות הציפיות שלי ממני והתירוצים לעצמי, שאותם אני מתבייש אפילו להעלות על הכתב. זה לא שאני לא מסוגל, אני יודע, זה פשוט שהרצון לא מושך לכיוונים הנכונים. תראו למשל את המנוי בחדר הכושר: מאז שנהיה פה חם אני מסרב בתוקף לפדל לשם. ומאז שאני לא מפדל אני בכלל לא מטריח את עצמי. וככה, הקיץ נהיה מכביד עוד יותר.

אז בואו נהיה כנים, החיים לא קקה לגמרי. השבוע אפילו הוזמנתי לחתונה, שגרמה לי להיראות לרגע כאילו אני ממש עשירון עליון. זה היה בדיוויד אינטרקונטיננטל וכל מנה שם עלתה בערך כמו המשכורת החודשית שלי, שזה לא הרבה בכלל, אבל בכל זאת אם מישהו מחליט לזרוק את זה על אוכל אז חייב לצאת משהו טעים. אז התלבשתי ובאתי וכשהבנתי את הקונספט הסתובבתי וחזרתי. אבל זה לא אומר שלא נהניתי ובכלל, החיים ממש לא קקה כמו שמספרים לכם. הנה, תראו את אח שלי: הוא חזר ממסעותיו בחצי הכדור הדרומי, כולו שזוף, חטוב ובוגר במליון שנה ממה שהכרתי אותו ושככה יהיה לי טוב - אללי, עכשיו הוא גילה שהוא צריך להתחיל לעבוד. אני אומר לכם, החיים שלי דבש!

עשיתי היום ספירת מלאי. מספרי ברזל להתפקד – כל החברים שלי בחיים. וזה לא משהו שבא כמובן מאליו בימים האחרונים. תחת כל עלה רענן ניתן למצוא היום חלקי גופות כאלה ואחרות – לא משנה מאיזו עדה. העניין העיקרי הוא בטחון הציבור וראש הממשלה המזעזע גם ככה שלנו הביע זעזוע עמוק וניגב זיעה מהמצח והבטיח שהוא ייכנס לעובי הקורה ובכלל, איזה מזל שאף אחד לא שואל אותו כלום על חיילים חטופים ובעיות ביטחוניות. כל עוד אנחנו רוצחים את עצמנו ממש אפשר לחשוב שאנחנו חיים במדינה נורמלית. התיקון כבר נעשה, עכשיו צריך רק לחשוב חיובי.

בין מאי לספטמבר, נראה שכבר אנחנו קרובים לסוף של העונה הנוראית הזאת. לפעמים בערב מרגישים כבר משב צונן שמביא איתו בשורות לימים צוננים יותר. עוד חודש כבר אפשר יהיה להטמין את הפקעות החדשות בעציצים, עוד חודשיים חוזרים ללמוד, עוד שלושה חודשים אני כבר יכול להשוויץ במעיל המהמם שקניתי בניו יורק. אוגוסט הוא מקור כל הרוע שבעולם, אני עדיין איתן בעמדתי לגביו, אבל הרי מה הוא הטוב שבעולם בלי הרע? שבועיים למנאייק.

בין הפט שופ בויז למדונה, מזל שיש לי קצת זמן פנוי לשמוע דברים חדשים. שנת 2009 לא מוכיחה את עצמה כמוצלחת כקודמתה, אבל זה לא אומר שחסרים כאן דברים נפלאים לפנק לי את האוזניים. אם יש משהו נפלא בקיץ הוא הפסקול המשובח שהוא מספק לנו ואני לא מדבר על שאקירה חו"ח. העונה החמה הזאת משחררת את הפיוז להרבה אמנים שמצליחים לנתב את האנרגיה הסולרית הזאת להתפרצויות אושר גלומות. אני מצרף כאן את הפלייליסט הקייצי שלי. תורידו ותהנו:

  1. Voxtrot – Berlin without return
  2. Delorean – Seasun
  3. Bibio – Lovers carvings
  4. Grizzly Bear – While you wait for the others
  5. The Maccabees – Seventeen hands
  6. Metric – Sick muse
  7. Regina Spektor – The calculation
  8. Simian Mobile Disco – Audacity of huge
  9. Stuck In The Sound – Ouais
  10. Think About Life – Johanna
  11. We Were Promised Jetpacks – Quiet little voices

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה