יום רביעי, 6 ביוני 2007

הלו ילד!

"ילד, למה אתה לא אוהב הומואים?"

"כי הם מסריחים מהטוסיק!"

"מה, הם מפליצים?"

"כן. ואבא אומר שיש להם קוטג' בתחת!"

"אבא שלך הומו?"

"לא!"

"אז איך הוא יודע?"

"כי הם סיפרו לו."

"מי סיפר לו?"

"ההומואים."

"והוא באמת הריח שמסריח להם מהתחת?"

"לא. כי הם מסתירים את זה."

"למה הם מסתירים את זה?"

"כי הם לא רוצים שידעו שהם מפליצים כל הזמן."

"אתה חושב שהם מתביישים בזה?"

"כן, ובזה שיוצא להם קוטג' מהתחת".

"אתה באמת מאמין לזה, ילד?"

"כן! אבא שלי אמר לי!"

"אוקיי. מה עוד הם עושים?"

"הם לובשים שמלות!"

"כולם?"

"כן. ואז הם מתאפרים כמו אמא."

"ואחר כך מה?"

"הם רוקדים ברחוב ומתחילים עם בנים אחרים."

"ראית פעם הומו?"

"כן."

"באמת? מי זה?"

"מיכה השמן!"

"אבל הוא לא הומו."

"הוא כן. אבא אמר לי!"

"אבל הוא לא לובש שמלות בלילה."

"אבא אמר שבפורים הוא בא עם שמלה."

"הרים כל הלילה השמנדריק אה?"

"מה?"

"לא חשוב. תגיד, אם תראה הומו ברחוב מה תעשה לו?"

"אני ארביץ לו."

"אתה לא מפחד שהוא יחזיר לך?"

"לא, כי הם מרביצים כמו בנות."

"אבא שלך אמר לך את זה?"

"כן. והוא גם אמר שהם ישר מתחילים לבכות ובורחים."

"אהה."

"כן. וגם כשהם בורחים אז הם מפליצים כל הזמן וזה מסריח אז אף אחד לא רודף אחריהם."

"ככה הם מגינים על עצמם כאילו?"

"כן. כמו בטלוויזיה!"

"טוב, ילד, לך הביתה עכשיו."

"אתה הומו?"

"כן."

"איך אתם מכניסים את הקוטג' לטוסיק?"

"יום אחד, אני אראה לך. איף, ילד, מה זה הריח הזה?"

"הפלצתי. חחחחחח...."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה